การแก้ปัญหายอดขายและส่วนครองตลาดที่ต่ำลงของรถยนต์วอลโว่ = Improve sales and increasing market share : the Volvo case / วิโรจน์ เตชะโกศล.

By: วิโรจน์ เตชะโกศล [ผู้แต่ง]Contributor(s): มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ. คณะบริหารธุรกิจMaterial type: TextTextPublisher: 2543Description: (8), 50 แผ่น : แผนภูมิContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeOther title: Improve sales and increasing market share : the Volvo caseSubject(s): บริษัท สวีเดนมอเตอร์ | รถยนต์วอลโว่ -- การตลาด | ส่วนแบ่งทางการตลาด | อุตสาหกรรมรถยนต์ -- ไทย | รถยนต์ -- การจัดซื้อDDC classification: 658.8 Dissertation note: ภาคนิพนธ์ (บธ.ม.) -- มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ, 2543.
List(s) this item appears in: ทรัพยากรใหม่ประจำเดือน เมษายน 2565
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Collection Shelving location Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Independent Study Independent Study UTCC Library
Research (Thai) UTCC Library, Bldg 24 Fl 6 658.8 ว699ก (Browse shelf) ฉ. 1 Available 32009002343864
Total holds: 0

บริจาค.

ภาคนิพนธ์ (บธ.ม.) -- มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ, 2543.

There are no comments on this title.

to post a comment.