University of the Thai Chamber of Commerce Library

Transform customer experience : how to achieve customer success and create exceptional CX / Isabella Villani.

By: Villani, Isabella [author]Material type: TextTextPublisher: Milton : Wiley, 2019Description: xviii, 269 pages : illustrationsContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9780730368366Subject(s): Relationship marketing | Customer relationsDDC classification: 658.812
List(s) this item appears in: ทรัพยากรใหม่ประจำเดือน กันยายน 2564
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Collection Shelving location Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
Books (English) UTCC Library, Bldg 24 Fl 7 658.812 V716t (Browse shelf) c. 1 Available 32009002326786
Total holds: 0

750.00.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Open Library:
สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th