University of the Thai Chamber of Commerce Library

Branding for dummies / by Bill Chiaravalle and Barbara Findlay Schenck.

By: Chiaravalle, Bill [author.]Contributor(s): Schenck, Barbara Findlay [author] [author]Material type: TextTextSeries: For dummies: Publisher: Hoboken, NJ : Wiley, 2015Edition: 2nd editionDescription: xii, 368 pages : illustrationsContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 97811189580807Subject(s): Branding (Marketing) | Business names | Product management | AdvertisingDDC classification: 658.827
List(s) this item appears in: ทรัพยากรใหม่ประจำเดือน กันยายน 2564
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Collection Shelving location Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
Books (English) UTCC Library, Bldg 24 Fl 7 658.827 C532b 2015 (Browse shelf) c. 1 Available 32009002326828
Total holds: 0

795.00

Previous edition published in 2007.

Includes index.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th