University of the Thai Chamber of Commerce Library

Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch & Michael A. Belch.

By: Belch, George Edward, 1951- [author]Contributor(s): Belch, Michael A [author] [author]Material type: TextTextPublisher: New York : McGraw-Hill, 2021Edition: 12th edDescription: xxxi, 740, G-13, E-33, N-9, S-14 pages : illustrationsContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9781260570991Subject(s): Advertising | Sales promotion | Communication in marketingDDC classification: 659.1
List(s) this item appears in: ทรัพยากรใหม่ประจำเดือน ธันวาคม 2563
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Collection Shelving location Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
Books (English) UTCC Library, Bldg 24 Fl 7 659.1 B427a 2021 (Browse shelf) c. 1 Checked out 01/11/2021 32009002324104
Total holds: 0

1155.00.

Includes index.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Open Library:
สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th