University of the Thai Chamber of Commerce Library
Normal view MARC view ISBD view

Account-based marketing : how to target and engage the companies that will grow your revenue / Chris Golec, Peter Isaacson, Jessica Fewless.

By: Golec, Chris [author].
Contributor(s): Isaacson, Peter [author.] | Fewless, Jessica [author].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Hoboken, NJ : Wiley, 2019Description: vii, 210 pages : illustrations, charts.Content type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9781119572008.Subject(s): Consumers -- Management | Marketing -- Key accounts | Selling -- Key accounts | Relationship marketing | Industrial marketing -- Management | | DDC classification: 658.804
List(s) this item appears in: หนังสือใหม่ประจำเดือน กันยายน 2562
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
UTCC Library, Bldg 24 Fl 7
Books (English) 658.804 G625a (Browse shelf) c. 1 Available 32009001179459
Total holds: 0

980.00.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Open Library:
สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th