University of the Thai Chamber of Commerce Library
Normal view MARC view ISBD view

Branded interactions : creating the digital experience / Marco Spies.

By: Spies, Marco [author].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: London : Thames & Hudson, 2015Description: 359 pages : illustrations (black and white, and color) + 1 folded sheet.Content type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9780500518175.Subject(s): Branding (Marketing) | User interfaces (Computer systems) | Application software -- Development | | | DDC classification: 658.87
List(s) this item appears in: หนังสือใหม่ประจำเดือน กันยายน 2562
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
UTCC Library, Bldg 24 Fl 7
Books (English) 658.87 S755b (Browse shelf) c. 1 Available 32009001179491
Total holds: 0

1876.00.

Includes bibliographical references and index.

Translated into English from the original German.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Open Library:
สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th