Hybrid event marketing : when digital and event become one / เกรียงไกร กาญจนะโภคิน.

By: เกรียงไกร กาญจนะโภคิน [ผู้แต่ง]Material type: TextTextPublisher: นนทบุรี : อุ๊คบี, 2562Edition: พิมพ์ครั้งที่ 1Description: 214 หน้า : ภาพประกอบContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9786168069349Subject(s): การสื่อสารทางการตลาด | การตลาดเชิงกิจกรรม | การตลาด | | | DDC classification: 659.15
List(s) this item appears in: หนังสือใหม่ประจำเดือน กรกฎาคม 2562 | หนังสือใหม่ประจำเดือน สิงหาคม 2562 | หนังสือใหม่ประจำเดือน กันยายน 2562
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Collection Shelving location Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
Books (Thai) UTCC Library, Bldg 24 Fl 7 659.15 ก792ฮ (Browse shelf) ฉ. 1 Available 32009001176190
Book Book UTCC Library
Books (Thai) UTCC Library, Bldg 24 Fl 7 659.15 ก792ฮ (Browse shelf) ฉ. 2 Available 32009001177438
Book Book UTCC Library
Books (Thai) UTCC Library, Bldg 24 Fl 7 659.15 ก792ฮ (Browse shelf) ฉ. 3 Available 32009001161291
Total holds: 0

185.00.

เนื้อเรื่องเป็นภาษาไทย ชื่อเรื่องเป็นภาษาอังกฤษ.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Open Library: