University of the Thai Chamber of Commerce Library
Normal view MARC view ISBD view

Customer relationship management : the foundation of contemporary marketing strategy / Roger J. Baran and Robert J. Galka.

By: Baran, Roger Joseph, 1945- [author].
Contributor(s): Galka, Robert J [author].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: new York : Routledge, 2017Edition: Second edition.Description: vi, 449 pages : illustrations.Content type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9781138919525.Subject(s): Customer relations -- Management | | DDC classification: 658.802
List(s) this item appears in: หนังสือใหม่ประจำเดือน กุมภาพันธ์ 2562
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
UTCC Library, Bldg 24 Fl 7
Books (English) 658.802 B225c 2017 (Browse shelf) c. 1 Available 32009001159774
Total holds: 0

4514.00.

Includes bibliographical references and index.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Open Library:
สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th