University of the Thai Chamber of Commerce Library
Normal view MARC view ISBD view

Copy, copy, copy : how to do smarter marketing by using other people's ideas / Mark Earls.

By: Earls, Mark [author].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Chichester : Wiley, 2015Description: xxv, 198 pages : illustrations.Content type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 978118964965.Subject(s): Marketing | Consumer behavior | Advertising | | | DDC classification: 658.802
List(s) this item appears in: หนังสือใหม่ประจำเดือน กุมภาพันธ์ 2562
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
UTCC Library, Bldg 24 Fl 7
Books (English) 658.802 E12c (Browse shelf) c. 1 Available 32009001159659
Total holds: 0

1672.00.

Includes bibliographical references and index.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th