หลักการตลาด / กัญช์ อินทรโกเศศ.
Material type:
Contents:
ล. 1 บทที่ 1-6 -- ล. 2 บทที่ 7-14.
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
UTCC Library | Books (Thai) | UTCC Library, Bldg 24 Fl 7 | 658.8 ก383ห (Browse shelf) | ล. 2 ฉ. 1 | Available | 32009002329756 | ||
![]() |
UTCC Library | Books (Thai) | 658.8 ก383ห (Browse shelf) | ล.1 ฉ. 1 | Available | 32009002329780 |
Total holds: 0
Browsing UTCC Library shelves Close shelf browser
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
||
658.8 ก287 กลยุทธ์การตลาด การบริหารการตลาดและกรณีศึกษา | 658.8 ก287 กลยุทธ์การตลาดและการบริหารการตลาด - [ศิริวรรณ เสรีรัตน์ 2541] | 658.8 ก383ห หลักการตลาด / | 658.8 ก383ห หลักการตลาด / | 658.8 ก391ก การตลาดด้วยอีเมล์ = | 658.8 ก433ว วิธีเขียนแผนการตลาด = | 658.8 ก458 การบริหารการตลาดยุคใหม่ - [ศิริวรรณ เสรีรัตน์ ปรับปรุงใหม่ 2538 440 หน้า] |
บริจาค.
หมายเลขเล่มกำหนดโดยบรรณารักษ์.
ล. 1 บทที่ 1-6 -- ล. 2 บทที่ 7-14.
- Add to your cart
- Suggest for purchase
- Send to device
-
Share this title:
There are no comments on this title.