หลักการตลาด / กัญช์ อินทรโกเศศ.

By: กัญช์ อินทรโกเศศ [ผู้แต่ง]Contributor(s): มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย. คณะบริหารธุรกิจMaterial type: TextTextPublisher: กรุงเทพฯ : คณะบริหารธุกิจ มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย, [2550]Description: 2 เล่ม : ภาพประกอบContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeOther title: เอกสารประกอบการสอน วิชาหลักการตลาดSubject(s): การตลาดDDC classification: 658.8
Contents:
ล. 1 บทที่ 1-6 -- ล. 2 บทที่ 7-14.
List(s) this item appears in: หนังสือใหม่ประจำเดือน พฤษภาคม 2563
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Collection Shelving location Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
Books (Thai) UTCC Library, Bldg 24 Fl 7 658.8 ก383ห (Browse shelf) ล. 2 ฉ. 1 Available 32009002329756
Book Book UTCC Library
Books (Thai) 658.8 ก383ห (Browse shelf) ล.1 ฉ. 1 Available 32009002329780
Total holds: 0

บริจาค.

หมายเลขเล่มกำหนดโดยบรรณารักษ์.

ล. 1 บทที่ 1-6 -- ล. 2 บทที่ 7-14.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer