University of the Thai Chamber of Commerce Library
Normal view MARC view ISBD view

Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch & Michael A. Belch.

By: Belch, George Edward, 1951- [author].
Contributor(s): Belch, Michael A [author].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Singapore : McGraw-Hill Education, 2015Edition: 10e.Description: xxxvi, 842 pages : illustrations.Content type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789814575119.Subject(s): Advertising | Sales promotion | Communication in marketingDDC classification: 659.1
List(s) this item appears in: หนังสือใหม่ประจำเดือน มีนาคม 2563
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
UTCC Library, Bldg 24 Fl 7
Books (English) 659.1 B427a 2015 (Browse shelf) c. 1 Checked out 14/10/2020 32009002311481
Total holds: 0

Gift.

Includes index.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Open Library:
สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th