University of the Thai Chamber of Commerce Library
Normal view MARC view ISBD view

Aaker on branding : 20 principles that drive success / David Aaker.

By: Aaker, David [author].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: New York City, NY : Morgan James Pub., 2014Description: x, 208 pages.Content type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9781614488323.Subject(s): Brand name products -- Management | Branding (Marketing) | | DDC classification: 658.827
List(s) this item appears in: หนังสือใหม่ประจำเดือน ตุลาคม 2561
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
UTCC Library, Bldg 24 Fl 7
Books (English) 658.827 A111a (Browse shelf) c. 1 Checked out 28/09/2019 32009001063612
Total holds: 0

598.00.

Includes bibliographical references and index.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Open Library:
สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th