University of the Thai Chamber of Commerce Library
Normal view MARC view ISBD view

Events marketing management : a consumer perspective / Ivna Reic.

By: Reic, Ivna [author].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: New York : Routledge, 2017Edition: First published.Description: x, 292 pages : illustrations.Content type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9780415533584.Subject(s): Special events -- Marketing | | | DDC classification: 394.20688
List(s) this item appears in: หนังสือใหม่ประจำเดือน กันยายน 2561
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
UTCC Library, Bldg 24 Fl 7
Books (English) 394.20688 R347e (Browse shelf) c. 1 Available 32009001107146
Total holds: 0

1520.00

Includes bibliographical references and index.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Open Library:
สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th