University of the Thai Chamber of Commerce Library
Normal view MARC view ISBD view

การจัดการความสัมพันธ์กับลูกค้า = Customer relationship management / คำนาย อภิปรัชญาสกุล.

By: คำนาย อภิปรัชญาสกุล [ผู้แต่ง].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: กรุงเทพฯ : โฟกัสมีเดีย แอนด์ พับลิชชิ่ง, 2559Edition: พิมพ์ครั้งที่ 3.Description: 153 หน้า : ภาพประกอบ.Content type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789742800390.Subject(s): ความสัมพันธ์กับลูกค้า | การบริหารงานโลจิสติกส์ | | | DDC classification: 658.812
List(s) this item appears in: หนังสือใหม่ประจำเดือน กันยายน 2561
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
UTCC Library, Bldg 24 Fl 7
Books (Thai) 658.812 ค36ก 2559 (Browse shelf) ฉ. 1 Available 32009001120636
Total holds: 0

150.00.

บรรณานุกรม : หน้า 149.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Open Library:
สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th