การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคในการซื้อสินค้าผ่านช่องทางการตลาดหลายช่องทางในเขตกรุงเทพมหานคร = The Study of consumer's shopping behavior through multichannel in Bangkok area / ยุพิน พิทยาวัฒนชัย.

By: ยุพิน พิทยาวัฒนชัยContributor(s): มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย. คณะบริหารธุรกิจMaterial type: TextTextPublisher: กรุงเทพฯ : คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย, 2554Description: ฐ, 341 หน้าOther title: Study of consumer's shopping behavior through multichannel in Bangkok areaSubject(s): การตลาด | การซื้อสินค้า -- กรุงเทพฯ | ช่องทางการตลาด | พฤติกรรมผู้บริโภค -- กรุงเทพฯDDC classification: 658.8342
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Collection Shelving location Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Research Research UTCC Library
UTCC Research/Dissertation (Thai) UTCC Library, Bldg 24 Fl 6 658.8342 ย61ก (Browse shelf) ฉ. 1 Available 32009000876212
Total holds: 0

รายงานการวิจัยนี้ได้รับทุนส่งเสริมงานวิจัยของมหาวิทยาลัยหอการค้าไทย พ.ศ. 2554.

There are no comments on this title.

to post a comment.