University of the Thai Chamber of Commerce Library
Normal view MARC view ISBD view

Branded entertainment : product placement and brand strategy in the entertainment business /

By: Lehu, Jean-Marc.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: London : Kogan Page, 2007Edition: 1st ed.Description: ix, 266 p. : ill.ISBN: 978749449407 :.Subject(s): Product placement in mass media | Product managementDDC classification: 791.40688
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book UTCC Library
UTCC Library, Bldg 24 Fl 7
Books (English) 791.40688 L524b (Browse shelf) c. 1 Available 32009000771892
Total holds: 0

Includes bibliographical references and index.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
สำนักหอสมุดกลาง มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
เลขที่ 126/1 ถนนวิภาวดีรังสิต แขวงรัชดาภิเษก เขตดินแดง กรุงเทพฯ 10400
โทรศัพท์: 0-2697-6251, 0-2697-6260 โทรสาร: 0-2697-6251 อีเมล: library@utcc.ac.th