การศึกษาสาเหตุจำนวนการลดลงของผู้ใช้บริการและนำเสนอกลยุทธ์เพื่อเพิ่มผลประกอบการของบริษัท กรณีศึกษา : บริษัทเจ อาร์ การาจ จำกัด / เชิดศักดิ์ จองวรรณศิริ.

By: เชิดศักดิ์ จองวรรณศิริContributor(s): มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย. สาขาวิชาการประกอบการMaterial type: TextTextPublisher: 2551Description: Online resourceContent type: text Media type: computer Carrier type: online resourceSubject(s): การวางแผนเชิงกลยุทธ์ | การบริหารธุรกิจ | การจัดการธุรกิจ | ก-บธ : บริหารธุรกิจและการจัดการ | ก-E-resource : E-resource | ก-ISUTCC : UTCC Research | ก-Web/MSOffice document : Web/MSOffice document | ก-งานวิจัย : งานวิจัย | ก-ISUTCC : UTCC ResearchDDC classification: 658.4012 Online resources: เอกสารฉบับเต็ม (Fulltext) Dissertation note: การศึกษาค้นคว้าด้วยตนเอง (บธ.ม. (การประกอบการ)) -- มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย, 2551.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Collection Shelving location Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
CD/DVD (General) CD/DVD (General) UTCC Library
UTCC Independent Study (Thai) UTCC Library, Bldg 24 Fl 6 658.4012 ช757ก (Browse shelf) ฉ. 1 Available M0242432
Total holds: 0

การศึกษาค้นคว้าด้วยตนเอง (บธ.ม. (การประกอบการ)) -- มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย, 2551.

There are no comments on this title.

to post a comment.