Strategic planning, marketing and public relations, and fund-raising in higher education : perpectives, readings, and annotated bibliography / Cynthia C. Ryans, William L. Shanklin.
Material type:
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
UTCC Library | Books (English) | UTCC Library, Bldg 24 Fl 7 | 378.73 R989s (Browse shelf) | c. 1 | Available | M0228435 |
Total holds: 0
Browsing UTCC Library shelves Close shelf browser
![]() |
No cover image available | No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
378.73 B791s Scholarship reconsidered : | 378.73 C697 College and university rankings : | 378.73 P485p 1999 Grad companion version 2.0 for Windows | 378.73 R989s Strategic planning, marketing and public relations, and fund-raising in higher education : | 378.73 ว567ฮ ฮาร์วาร์ด มหาวิทยาลัยที่ยิ่งใหญ่ตลอดกาล = | 378.73 ห78ฮ ฮาร์วาร์ด มหาวิทยาลัยที่ดีแห่งหนึ่งของโลก สอนวิธีคิด | 378.73 ห78ฮ 2559 ฮาร์วาร์ด มหาวิทยาลัยที่ดีแห่งหนึ่งของโลก สอนวิธีคิด เล่มที่ 2 - "วิชาความสำเร็จของคนคิดเป็น" / |
Includes index.
Open Library:
- Add to your cart
- Suggest for purchase
- Send to device
-
Share this title:
There are no comments on this title.